Dit weekend: 1e Wittenhorst Insite op Reindonk TV

13 september 2014

RKsv Wittenhorst en lokale omroep Reindonk hebben de handen ineen geslagen en gaan in samenwerking met de Businessclub van de voetbalvereniging een maandelijkse talkshow uitzenden. Vanaf zaterdag 13 september zal er maandelijks aandacht zijn voor sport uit Horst aan de Maas op de lokale televisie.

"We nemen het onderwerp breder dan alleen voetbal", zo geeft directeur Pieter Janssen van Omroep Reindonk aan. "Sport is een verbindende factor in de samenleving, vandaar dat dit breed aandacht zal krijgen op onze zender."

In de eerste uitzending zal presentatrice Els Hekkenberg met oud-spelers Richard Kleuskens en Antoine Driessen napraten over de derby Wittenhorst-Venray waarbij ook de nodige anekdotes zullen boven komen. Voorzitter Ton Hagens van RKsv Wittenhorst komt aan bod over de toekomst van deze vereniging en aan Stan Verhaag, interim-bestuurder van SV Venray wordt gevraagd of de vereniging nu in rustiger vaarwater is gekomen.

Wittenhorst_Insite_-021.jpg

Presentatrice Els Hekkenberg

Voorzitter Ton Hagens van RKsv Wittenhorst: "Sport brengt mensen samen vandaar dat we niet lang hebben hoeven nadenken om samen met de lokale omroep een programma op te zetten."

'Wittenhorst Insite' zal in het weekeinde van zaterdag 13 en zondag 14 september te zien zijn via Omroep Reindonk, om 11.00u, 17.00u, 19.00u, 21.00u en 23.00u en is ook via 'uitzending gemist' op www.reindonk.nl te volgen.