Wittenhorst behaalt verdienstelijk gelijkspel

14 september 2014

Beide ploegen konden na afloop tevreden zijn op het uiteindelijke resultaat. Het venijn zat hem eigenlijk in de staart van deze wedstrijd. Nadat zeker voor rust weinig hoogtepunten te noteren vielen was het laatste kwartier bijzonder spannend. Aan beide zijden had de score geopend kunnen worden. Echter de beste kansen waren toch voor Wittenhorst. Schoten van o.a. Marc van Rensch, Rob Zanders hadden een beter lot verdiend. Overigens waren beide doelmannen verantwoordelijk dat de score op 0-0 bleef. Wittenhorst kan dus terugkijken op een goede start van de competitie. Tegen twee ex-hoofdklassers 4 punten pakken is een goed resultaat.

Voor uitgebreid verslag zie onder Wedstrijden  --> Verslag

Wittenhorst 2

De reserves van Wittenhorst boekte na de monsterzege van vorige week een mooie 2-0 overwinning op het sterke OSS'20. Na twee wedstrijden gaan ze gedeeld aan kop.

Wittenhorst 3

Na een goede eerste helft waren de spelers niet in staat om het in de tweede helft af te maken. De 0-2 voorsprong werd weggegeven en de tegenstander maakte in de laatste seconden gelijk.

Wittenhorst vrouwen 1

Wittenhorst vrouwen begonnen de competitie met een uitwedstrijd in Berg aan de Maas  (IVS). Binnen 10 minuten stond de thuisclub al op 2-0. Tegen deze fysiek sterke tegenstander was het even wennen, maar de rust ging toch in met een 2-2 stand. Direct na de pauze werd het echter 3-2. De eindstand werd uiteindelijk 4-2. Toch wel een redelijk goede wedstrijd.