Voorbeschouwing RVU-Wittenhorst en selecties 1 en 2

18 september 2014

Beste sportvrienden,

De eerste uitwedstrijd is inmiddels gespeeld tegen Bekkerveld. Tegen deze ex-hoofdklasser stond na 90 minuten spelen de brilstand op het scorebord. Het spel ging gelijk op, maar wellicht had er meer ingezeten als we kijken naar het aantal kansen die we gehad hebben.

Aanstaande zondag gaan we opnieuw een uitwedstrijd tegemoet. Dit keer spelen we tegen RVU (Meerssen). RVU kent een mindere start van de competitie dit jaar; de eerste twee wedstrijden zijn beide verloren.
Vorig seizoen is Wittenhorst in beide wedstrijden tegen RVU niet verder gekomen dan een 0-0 stand. Uiteindelijk is RVU net 1 punt boven Wittenhorst geëindigd. Het beloofd dus een spannende pot te worden met voor ons het doel om dit keer meer punten mee naar huis te nemen.

Uiteraard zijn alle supporters weer van harte welkom om ons aan te moedigen!

Met sportieve groet,
John Tissen

Selectie

RVU - Wittenhorst - zondag 21 sept. - 14.30 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Gijs Gooren, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg,,John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.

Prinses Irene 2 - Wittenhorst 2 - zondag 21 sept. - 12.00 uur

Tom Aarts, Denny Bongers, Martijn Coppers, Giel Craenmehr, Willem Derks, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Jelle Houben, Guido Kauffeld, Luc van Osch, Nilis Schatorjé, Caspar de Swart, Djen Verkoelen, Nicky Zanders.

Bijeenkomst: 10.00 uur sportpark.