Doelpuntenregen bij de selectieteams!

21 april 2018

De mannen van Wittenhorst hebben gedaan wat ze moesten doen: winnen van DVO JO19-1. In Sittard werd er met 5-2 gewonnen. Aanvoerder Luc van Kuijck was goed voor een hattrick, waar Charlie Schatorie en Giel Beurskens beide een treffer voor hun rekening namen. Keeper Ralf Emonts stopte bij een 1-0 voorsprong een penalty. Het betekende alweer de derde overwinning op rij voor de mannen van Marcel Rooijmans en William Lensen. Aanstaande zaterdag staat in Tegelen de topper tegen koploper Sporclub Irene op het programma.

Wittenhorst JO17-1 kwam op eigen veld niet verder dan een 3-3 gelijkspel tegen concurrent Rood Wit ’62. De ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen keek na een kwartier al tegen een 0-2 achterstand aan. Na een tactische omzetting werd de grip teruggevonden en wist men uiteindelijk een punt uit het vuur te slepen. Sem Derix scoorde tweemaal, waar aanvoerder Nick Driessen de andere treffer voor zijn rekening nam. De Horstenaren staan nu zevende in de Vierde Divisie en spelen aankomende zaterdag thuis tegen nummer vier Best Vooruit.

Wittenhorst JO15-1 verloor op bezoek bij kampioen FC Eindhoven met 3-0. Vlak voor rust kreeg de ploeg van Richard Kleuskens de 1-0 om de oren en in de tweede helft wist men geen potten te breken. Ondanks dit verlies hebben de mannen de tweede plek in eigen hand. Met een huidige derde plek en wedstrijden tegoed ten opzichte van de concurrentie, ligt een mooie eindpositionering in het vooruitzicht.

Wittenhorst JO14-1 heeft een knappe prestatie geleverd door na een 1-1 ruststand de topper tegen UNA JO14-1 uiteindelijk met 7-1 te winnen. Al na twee minuten keek de ploeg van Peter Rijs en Danny van den Berghe na een snelle omschakeling tegen een 0-1 achterstand aan. Nadat Willem Versteegen de gelijkmaker aantekende, bereikten de ploegen een 1-1 ruststand. Na rust overklaste de Horster mannen de Veldhovenaren werkelijk op alle vlakken en werd de eerdere nederlaag in september volledig weggepoetst. Spits Omar Katolo tekende voor een zuivere hattrick, waar Willem Versteegen zijn hatrrick ook completeerde. Middenvelder Jules van Eijs deed met één doelpunt een duit in het zakje. Door deze ruime overwinning bevindt de ploeg zich op een knappe derde plek in de Hoofdklasse A.

Wittenhorst JO13-1 heeft na een spectaculair begin met 6-2 gewonnen van concurrent NWC JO13-1.  Al na een kwartier stond het 4-2; de Horster tegendoelpunten werden op een slordige wijze onnodig weggegeven. Vervolgens speelde de ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres de wedstrijd beheerst uit en kwam het verdedigend minder in de problemen. Met deze overwinning ligt een tweede plek als eindklassering in de Derde Divisie binnen handbereik.

Wittenhorst JO12-1 boekte op het hoofdveld een knappe 4-0 overwinning op Sportclub Irene JO12-1. De ploeg van Jan Beijers, Ramon Tijssen en Jordi Boekesteijn is door deze mooie overwinning gestegen naar de zesde plek in de Eerste Klasse en gaat aankomende zaterdag op bezoek bij hekkensluiter JVC Cuijk JO12-1.