Eerste testweek fitheid selectiespelers van start

11 oktober 2024

Deze week is de allereerste testweek van het seizoen waarbij de fysieke fitheid van onze gedreven selectiespelers op een grondige manier in kaart gebracht wordt. Op maar liefst drie avonden staan snelheid, kracht, conditie en behendigheid centraal onder leiding van Linda Faber van de Health & Performance commissie.

Elke speler krijgt de kans om zijn of haar grenzen te verleggen en te ontdekken hoe fit ze werkelijk zijn. Een groep toegewijde vrijwilligers staan klaar om elke speler te ondersteunen. Zij zorgen samen voor een positieve sfeer waarin iedereen zich kan focussen op het geven van het allerbeste.

Spelers worden aangemoedigd om tot het uiterste te gaan, terwijl de vrijwilligers met een aanstekelijke motivatie de testen begeleiden. Deze week is niet alleen een kans voor de spelers om fysiek sterker te worden, maar ook om te groeien in teamspirit en vastberadenheid. Deze testweek is een van de vele verbeteringen die onze club door aan het voeren is om onze spelers de keuze te geven om fitter en gezonder te worden én blijven.