Vele handen maken licht werk

12 oktober 2024

Bij Wittenhorst kunnen we niet zonder vrijwilligers, of je nu piepjong of ouder bent, ervaren of onervaren. We begrijpen dat het gezinsleven en de dagelijkse verplichtingen druk op je kunnen leggen, zeker nu kosten blijven stijgen. Toch is én blijft jouw hulp van onschatbare waarde voor de club. Een helpende hand is vaak iets kleins voor jou, maar zo veel groter voor jouw oranje-zwarte clubje. We hebben bij bijna alle hulp aangegeven wat de verwachte tijdsinvestering is, zodat je precies weet waar je aan toe bent. De kracht van samen!

Wat maakt vrijwilligerswerk zo belangrijk?

Als grote club organiseren we tal van activiteiten en ondersteunen we meer dan duizend leden, van jong tot oud. Dit kunnen we alleen realiseren met de hulp van onze vrijwilligers. Of je nu helpt in de kantine, wedstrijden organiseert of de communicatie verzorgt—jouw bijdrage maakt een groot verschil! Vrijwilligerswerk is niet alleen een manier om de club te helpen, maar ook een kans om nieuwe mensen te leren kennen, je vaardigheden te ontwikkelen en echt onderdeel te worden van de Wittenhorst-familie. En dat weten we als club ook, elk jaar hebben we een gezellige vrijwilligersavond waar we ook de Vrijwilliger van het jaar huldigen, vieren we de Dag van de Vrijwilliger met een presentje en we hebben zelfs een compleet vrijwilligersbeleid.

Twijfel je of er iets bij zit dat bij je past?
Geen zorgen! We maken gebruik van Taakie, een handige tool waarmee je kunt aangeven waar jouw interesses liggen. Zo kunnen wij je een bericht sturen als er een taak is die goed bij jou past, zonder dat je je ergens aan hoeft te binden.

Hieronder een overzicht van actuele vacatures:

Bijna alle vacatures geven een duidelijke indicatie van de benodigde tijdsinvestering, zodat je je taken kunt afstemmen op je eigen agenda. Heb je zelf ideeën of denk je dat iets slimmer of beter kan? Laat het ons weten, we staan altijd open voor suggesties! Wil jij ook je steentje bijdragen aan de groei van Wittenhorst?  Bekijk alle actuele vacatures