Extra informatie Bekerfinale Wittenhorst-Gemert

5 mei 2018

Beste leden,

Bij deze geven we nog extra informatie over de Bekerfinale van Wittenhorst tegen Gemert aanstaande donderdag in Deurne. De wedstrijd start om 14.30 uur.

Entree:
Er wordt entree geheven voor toegang tot het sportpark. De entreeprijzen zijn:

• Regulier tarief: € 5,00 pp
  • Jeugd t/m 15 jaar en 65+: € 3,00 pp

Jeugdleden van Wittenhorst (t/m 15 jaar) hebben gratis toegang. Jeugdleden kunnen zich hiervoor melden bij hun leider.

Entreekaarten zijn tot en met dinsdagavond te koop in de kantine en bij Café De Lange. Uiteraard zijn ze ook in Deurne te koop voorafgaand aan de wedstrijd. Bij de ingang wordt gecontroleerd op leeftijd. Zorg dus dat je een ID kaart bij je hebt!

Bus:
Er is nog beperkt aantal plaatsen in de supportersbus beschikbaar. Wil je mee? Neem dan zsm contact op met Mart Thijssen (mwl.thijssen@gmail.com of 06-15484033). Kosten zijn € 7,50 p.p. Dit kan contant afgerekend worden in de bus. In de bus zijn ook de entreekaarten te koop. De bus vertrekt om 13.00 uur in het centrum van Horst (ter hoogte van het gemeentehuis / de ING bank).

Aankleding:
Ga je naar de wedstrijd? Neem dan vooral veel oranje spullen mee. LET OP: Vuurwerk is ten strengste verboden! Fakkels en rookpotten mogen dus absoluut niet meegenomen worden! Ook confetti is niet toegestaan!

Parkeren:
Ga je met eigen vervoer naar Deurne. Parkeer dan alleen op de aangegeven parkeerplaatsen. Parkeren op de Energiestraat (bij het sportpark) is verboden. Hierop wordt gecontroleerd!

Veiligheid:
Graag willen we jullie wijzen op de veiligheid rondom de wedstrijd. Het is NIET toegestaan om zelf alcohol mee te nemen naar het sportpark. Ook vragen we iedereen zich netjes aan de regels te houden, zodat we er een mooi feestje van kunnen maken.

We zien jullie donderdag in Deurne!

Bestuur RKsv Wittenhorst