Voorbeschouwing Wittenhorst-Deurne

4 mei 2018

Beste voetbalvrienden,

gisteren werd er in Kerkrade met duidelijke cijfers gewonnen van het sterke VV Chevremont. Gezien de vele afwezigen een ontzettend knap resultaat, een resultaat dat de burger moed geeft met het oog op de komende wedstrijden.

De trein dendert maar door! Aanstaande zondag komt SV Deurne op bezoek. De wedstrijd in Deurne werd eind oktober uiteindelijk na een vermakelijke pot een gelijkspel (1-1). Deurne kennen we natuurlijk door de jaren heen als een gedegen elftal, met de nodige kwaliteit in de voorste linie.

Afgelopen zondag verloor men in Venray met 2-0 en dus zal men ongetwijfeld uit zijn op revanche. Wij zullen wederom gretig voor de dag moeten komen om een mooi resultaat neer te kunnen zetten. Daarnaast kunnen we alvast warmdraaien voor volgende week donderdag, wanneer de finale van de beker op het programma staat tegen VV Gemert op het sportpark van SV Deurne.

Supporters, allemaal op naar Sportpark Ter Horst, het wordt zomers warm met ruim 25 graden! Heerlijk weer voor een hopelijk aantrekkelijke wedstrijd! Kom ons ondersteunen en schreeuw ons naar de overwinning!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie:

Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen.

Bijeenkomst 13.15 uur.