Geslaagde sponsoravond bij Graaf ter Horst

10 september 2024

Op maandagavond 9 september stond onze sponsoravond op het programma bij Graaf ter Horst. Het thema ‘maatschappelijk verenigen met sportieve ambities’ was de rode draad van de goed bezochte bijeenkomst. Aan het woord kwamen onze voorzitter Bart Joosten, onze hoofdtrainer Harrie Gommans en de algemeen directeur van NEC: Wilco van Schaik.

Ron van den Bekerom, onze oud-voorzitter, begeleidde de avond als presentator. De aanwezige sponsoren hadden in het begin van de avond direct een primeur te pakken: voor het eerst werd de nieuwe brandmovie van Wittenhorst getoond. Binnenkort delen we deze ook op de communicatiekanalen van Wittenhorst. Vervolgens voerde Ron het gesprek met Bart over waar de club op dit moment staat en aan welke maatschappelijke ontwikkelingen er wordt gewerkt. Met Harrie werd teruggeblikt op zijn eerste maanden bij Wittenhorst. Daarbij gaf hij de club een compliment in dat Wittenhorst veel zaken op een goed niveau heeft geregeld.

In het tweede gedeelte van de bijeenkomst was het woord aan Wilco van Schaik. Wilco nam de aanwezigen mee in welke stappen hij heeft gezet om te komen tot de rol van algemeen directeur die hij nu heeft bij NEC. Dit deed hij op een inspirerende en enthousiaste manier. Hij deelde de uitdagingen waar hij tegenaan is gelopen én hoe hij hiermee om is gegaan. Er zaten een aantal mooie levenslessen in zijn verhaal verwerkt. De avond werd afgesloten met een gezellige netwerkborrel waar iedereen lekker met elkaar kon bijpraten. Kortom; we blikken terug op een geslaagde avond!