Spelers van de week Wittenhorst - MASV

11 september 2024

Luca en Jop zijn zondag de spelers van de week bij Wittenhorst 1 tegen MASV, de tweede thuiswedstrijd van het seizoen. Na een monsterzege op Dongen en flink ingemaakt te worden door de Baronie afgelopen week kan het alle kanten op. Moedig onze boys daarom extra aan, we willen naar het linkerrijtje toe.

De 11 van Luca

1. Op welke basisschool zit je?  Weisterbeek

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Groep 6, ik doe graag Rekenen

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen, Gamen en spelen met mijn vriendje

4. Wat wil je later worden?  Profvoetballer

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO10-2, Margo Geurts

6. Op welke plaats sta je in het team? Midden

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Ik zie mijn vrienden daar en ik vind voetballen erg leuk. Op goal schieten en dribbelen vind ik leuk.

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Feyenoord

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Ronaldo

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Jeroen Verkennis

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 3-0 voor Wittenhorst

De 11 van Jop

1. Op welke basisschool zit je?  De Weisterbeek

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Groep 6A, spelling doe ik het liefst in de klas

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen, Jong Nederland, gamen en spelen met mijn vrienden.

4. Wat wil je later worden?  Profvoetballer

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO10-2, mijn papa

6. Op welke plaats sta je in het team? Overal, maar het liefste op het middenveld

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Eigenlijk alles. Lekker scoren en samen met mijn teamgenoten het spelletje spelen.

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Feyenoord en Liverpool

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Lamine Yamal

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Gijs Christiaens

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 2-1

Word ook speler van de week

Ken jij iemand die in JO10 of JO11 voetbalt en ook speler van de week zou moeten zijn? Stuur dan een mail naar henkhoeijmakers@rksv-wittenhorst.nl. Deze dag word je in de watten gelegd tot en met. Je krijgt een uniek kijkje achter de schermen, komt in het kleedlokaal tijdens de peptalk van de coach van onze vaandelteams, mag een balletje meedoen tijdens de warming-up en doet de aftrap. Je krijgt een mooie bal om handtekeningen op te verzamelen en een eigen Wittenhorst 'heldenkaart'. Een dag om nooit te vergeten.