Rabo Clubsupport; breng nu je stem uit!

11 september 2024

Ook dit jaar neemt Wittenhorst weer deel aan de Rabo Clubsupportactie. Rabobank stelt tijdens deze door hun georganiseerde actie: kennis, netwerk en geld beschikbaar om de ambities van een club te supporten.

De Rabobank geeft bij deze actie ieder jaar een deel van haar winst ter beschikking om terug te geven aan verenigingen. Verenigingen dienen hiervoor stemmen te verzamelen, waarbij iedere stem geld waard is. Hierbij kan jouw stem onze club ontzettend supporten!

Bij Wittenhorst hebben wij een jaarlijks budget nodig om voetbalmaterialen te kunnen bekostigen. Denk hierbij aan ballen, hesjes en trainingsdoeltjes. De bijdrage van de Rabo Clubsupportactie draagt ons hier een enorme steen aan bij.

Neem een kijkje in de Rabobank app of op de website van Rabobank-clubsupport, en kijk hoe jij jouw stem kunt laten tellen!

Stemmen heeft wel een aantal voorwaarden:

• Stemmen kan op maximaal 3 verenigingen die jij een warm hart toedraagt;
  • Alleen klanten van Rabobank kunnen stemmen, je moet ook lid zijn, maar dit is gratis;
  • Stemmen kan tot en met 24 september 2024;
  • De verenigingen waar jij op kunt stemmen kun je vinden in het Rabo Clubsupport cluboverzicht.