Voorbeschouwing Wittenhorst - MASV

11 september 2024

Het contrast van de geweldige zege vorige week tegen Dongen was na afloop tegen Baronie geheel anders. De minimale voorsprong met de rust was hoopgevend. Echter Wittenhorst was niet bij machte om met name de wissel in de voorhoede bij de Brabanders aan banden te leggen. Toch weer een leerzame middag.

We kijken weer met vertrouwen vooruit naar het treffen komende zondag tegen MASV (Midden Arnhemse Sport Vereniging). Deze ploeg acteerde vorig seizoen in de 4e divisie D en eindigde toen in de subtop. Afgelopen zondag kon Venray in de slotfase tegen MASV nog een gelijkspel uit het vuur slepen. Door dit resultaat staan de Arnhemmers een puntje boven Wittenhorst. Het wordt dus wederom een wedstrijd om bij te blijven. De openingswedstrijd tegen AWC ging met 2-0 verloren. Een bewijs dat in deze klasse niet bij voorbaat vaststaat welke ploeg de winst gaat pakken.

Ongetwijfeld zal het zondag dus een spannende wedstrijd gaan worden tegen deze totaal onbekende ploeg.

Supporters op naar sportark Ter Horst. Aanvang 14.30 uur.

Spelers van de week zijn Jop Joosten en Luca Alards van de JO10-2. Een fijne middag gewenst.