In Memoriam: Jeu Emonts

23 september 2018

Wederom is Wittenhorst opgeschrikt wegens een overlijden van een lid. Nu kregen we het trieste bericht dat Jeu (zoals wij hem kennen) Emonts op 64-jarige leeftijd is overleden.

Jeu is vanaf 1 juli 1979 lid van onze vereniging. Bij het 3e elftal was hij jarenlang het gezicht, aanspreekpunt cq leider. Dit deed hij met groot plezier. Hij kende met dit elftal veel plezierige momenten die zeker al die spelers die de revue passeerden nog zullen herinneren.

Bij de afdeling veteranen was Jeu ook een graag geziene gast.

Na deze periode was Jeu veelal aanwezig als supporter bij de verrichtingen van het eerste elftal. Dit sloeg hij bijna nooit over. De laatste tijd moest hij echter toch passen en moest noodgedwongen wegens lichaamsproblemen thuis blijven. Zijn plezierige positieve houding tijdens de wedstrijden zullen we niet vergeten. Jeu bedankt voor alle inzet voor onze vereniging. We zullen dit niet vergeten.

Wij wensen Marja, Lisa, Fabian en familie veel sterkte toe om dit grote verlies te dragen.

Bestuur en leden RKsv Wittenhorst