Kader selectieteams seizoen 2022-2023

27 maart 2022

RKsv Wittenhorst heeft het plaatje voor de selectieteams voor komend seizoen grotendeels rond. Hieronder een overzicht van de trainers en overige stafleden per elftal:

Wittenhorst 1:

• Sjoerd van der Coelen (hoofdtrainer)
  • Davy Beerens (assistent-trainer)

Wittenhorst 2:

• Richard Kleuskens (hoofdtrainer)
  • Niels van de Hee (assistent-trainer)

Wittenhorst JO19-1:

• Remco Arts (hoofdtrainer)

Wittenhorst JO17-1

• Stef Kersten (hoofdtrainer)

Wittenhorst JO15-1

• Sander Rambags (hoofdtrainer)

Wittenhorst JO13-1

• Hoofdtrainer: in gesprek

Wittenhorst VR1

• Richard van Cleef (hoofdtrainer)

Zoals hierboven te lezen valt, zoeken we nog voor verschillende kaderleden voor deze teams:

• Voor Wittenhorst JO19-1 t/m JO13-1 zijn we op zoek naar een assistent-trainer en leider.

De rol van assistent-trainer is een steeds belangrijker wordende rol binnen een staf. Je spart met de hoofdtrainer over de tactiek, zet samen trainingen uit en je ondersteunt de hoofdtrainer zowel tijdens de trainingen als wedstrijden. Je krijgt hierbij de mogelijkheid om binnen een jeugdopleiding te werken met prima faciliteiten en voldoende mogelijkheden om door te groeien binnen de club.

Als leider ben jij in staat om de organisatorische zaken op je te nemen. Je maakt het rijschema voor de ouders en communiceert over belangrijke zaken binnen de club naar zowel de spelers als ouders. Kortom: het reilen en zeilen binnen de ploeg. Als leider sta je meer tussen de spelers in en bied je een luisterend oor wanneer dit nodig is.

Interesse in een functie als assistent-trainer en/of leider bij de JO19-1? Neem dan contact op met Richard Kleuskens via: richardkleuskens@rksv-wittenhorst.nl

Interesse in een rol als assistent-trainer en/of leider bij de JO17-1, JO15-1 of JO13-1? Neem dan contact op met Willem-Jan van Rens via: willemjanvanrens@rksv-wittenhorst.nl