Nomineer jouw favoriete scheidsrechter bij Wittenhorst

18 september 2024

Van zaterdag 5 oktober tot en met zondag 13 oktober vieren we de Week van de Scheidsrechter! Dit is hét jaarlijkse moment om al onze (assistent-)scheidsrechters de eer te geven die zij verdienen. De KNVB en ARAG roepen alle voetballers en voetballiefhebbers op om de scheidsrechters te bedanken voor hun onvermoeibare inzet. Zonder hen geen wedstrijden, geen voetbalplezier! En wat is een betere manier om onze toppers in het zonnetje te zetten dan hen te nomineren voor de scheidsrechter van het jaar verkiezing?!

Wie wordt er amateur scheidsrechter van het jaar 2024? Dit is jouw kans om die scheidsrechter die altijd eerlijk, betrokken en vol passie op het veld staat, de erkenning te geven die hij of zij verdient! Of ben je zelf een scheidsrechter die iedere wedstrijd met hart en ziel fluit? Dan kun je ook jezelf aanmelden natuurlijk! Bij Wittenhorst hebben we een geweldige groep scheidsrechters die we willen aanmoedigen om mee te doen of genomineerd te worden.

> Nomineer hier jouw scheidsrechter van het jaar

Hoe werkt het?

Nomineer jezelf of je favoriete (assistent-)scheidsrechter via de link hieronder en maak kans op het gloednieuwe Nike KNVB scheidsrechtershirt! De winnaar van het shirt wordt op dinsdag 15 oktober bekendgemaakt. Laat je stem horen en geef jouw favoriete scheidsrechter de eer die hij of zij verdient!

Namens onze hele club, alvast bedankt voor jullie steun!

Als scheidsrechter meetrainen met betaald voetbalscheidsrechters? Geef je op!

Wil jij als scheidsrechter een dag meetrainen met de betaald voetbalscheidsrechters? Vul het formulier in en wie weet ben jij straks één van de 10 amateurscheidsrechters op woensdag 16 oktober.  Opgeven kan tot maandag 7 oktober. Op 9 oktober ontvangen de gelukkigen een mail. De dag duurt van ongeveer 09:00 uur tot 19:00 uur. Als je je opgeeft, gaan wij ervanuit dat je op 16 oktober daadwerkelijk aanwezig kunt zijn.

Vul hier het formulier in