Voorbeschouwing Mierlo-Hout-Wittenhorst

18 september 2024

Een wedstrijd met 1-0 verliezen doet altijd pijn. Zeker als je het verloop gaat analyseren. Dan komt direct al snel het gezegde als dit en als dat…. Wittenhorst heeft in het treffen met MASV laten zien dat het een goede partij op de grasmat legde en moest toezien dat de kansen jammer genoeg niet werden benut. Een verdiend gelijkspel werd zodoende niet beloond.

Komende zondag gaan we met volle moed gewoon verder met het treffen tegen RKsv Mierlo-Hout. Dit elftal kon zondag in Venray het karwei nog niet afmaken doordat de scheidsrechter wegens een blessure moest afhaken. Het resterende kwartiertje bij een 3-1 voorsprong voor de Brabanders staat dus nog op de rol. Overigens een goed uitgangspunt om de wedstrijd alsnog positief tot een einde te brengen.

Onze oranje mannen zullen er ongetwijfeld voor gaan om de promovendus in hun eigen huis te kloppen. Het laatste treffen tegen Mierlo-Hout dateert alweer in het seizoen 2011/12. Toen werd een keurige 1-3 zege behaald door doelpunten van Thom Derks 2x en Bram.

Supporters we gaan weer met goede moed onze spelers aanmoedigen. Aanvang 14.30 uur. Adres: Sportpark De Beemd, Wilgehoutstraat 6, Mierle-Hout.