Parkhotel Horst ook voor '15-'18 Hoofdsponsor bij RKsv Wittenhorst

3 april 2015

Tot groot genoegen van Wittenhorst en Parkhotel Horst wordt de samenwerking, die 3 jaar geleden werd opgestart, met 3 jaar verlengd. Beide partijen zijn zeer tevreden over de samenwerking. Naast naambekendheid leidde de samenwerking tot interessante  initiatieven zoals het gezamenlijk ontvangen van profclubs in het hotel en op het sportpark maar ook het ondersteunen van spelers in hun maatschappelijke carrière.

Voorzitter Ton Hagens en eigenaar Parkhotel Hans van der Sterren geven aan dat juist de win-win situatie en denken in kansen en mogelijkheden de basis is voor de succesvolle samenwerking.
Zowel Wittenhorst als Parkhotel Horst werken vanuit dat perspectief dan ook samen met andere partijen om de Sportzone in de Kasteelsche bossen tot succes te maken.