Planning trainingen de komende weken

19 mei 2013

De laatste wedstrijden van het seizoen worden afgewerkt en de voorbereiding voor het groot veldonderhoud is in volle gang. Inmiddels is veld 1 en 2 al onderhanden genomen.

Hierna zal veld 5, de oefenhoek (korfbal) en het hoofdveld aangepakt worden. Dit heeft de volgende consequenties:

-         De reguliere trainingen stoppen formeel in de week van maandag 13 mei.

-          Elftallen die in de week van 13 mei nog een wedstrijd spelen (maandag – vrijdag) kunnen niet meer trainen.

-          De jeugdelftallen die nog moeten voetballen op zaterdag 18 mei kunnen nog 1x trainen in de week voorafgaand.

-          Veld 5 wordt in de week van 13 mei onderhanden genomen en kan dus niet meer worden bespeeld.

-          Alleen elftallen die nacompetitie spelen trainen door.

-          Bij avond wedstrijden in de week van 13 mei kan het zijn dat er trainingen komen te vervallen.

-          Trainingen vanaf maandag 13 mei vinden plaats alleen op de kunstgrasvelden en oefenhoek en worden ingedeeld door Ron Janssen.

-          De slotdagen worden separaat georganiseerd in overleg met Ron Janssen.

Het hoofdbestuur