Richard Kleuskens interim trainer Wittenhorst 1

23 maart 2018

Richard Kleuskens is tot het einde van dit seizoen interim hoofdtrainer van Wittenhorst 1. Hij volgt Ales Jurcik op die vorige week per direct gestopt is als trainer.

Ron van den Bekerom, voorzitter van RKsv Wittenhorst: “Richard is een echte clubman in hart en nieren. Hij heeft in het verleden diverse functies binnen Wittenhorst vervuld. Zo is hij oud Wittenhorst 1 speler, jeugdtrainer, hoofd opleidingen en als hoofdtrainer betrokken geweest bij de laatste twee promoties van Wittenhorst 1. Het is heel fijn dat we Richard bereid hebben gevonden om tot het einde van dit seizoen de functie van hoofdtrainer in te vullen.”

Naast het hoofdtrainerschap zal Richard ook als coach verbonden blijven aan de JO15. De taken van Richard als hoofd opleidingen worden de rest van het seizoen waargenomen door Theo Coenen.

Davy Beerens, die na het vertrek van Jurcik het team geleid heeft, zal tot en met de volgende wedstrijd (aanstaande zondag tegen Susteren) het team, samen met Richard, leiden. Daarna keert Davy terug naar Wittenhorst 2. Van den Bekerom: “Wij danken Davy voor zijn bereidheid het team de afgelopen week te leiden en met het team een prachtige overwinning te boeken in het bekertoernooi tegen Minor.”

Het bestuur is inmiddels ook gestart met de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. Als hier meer over bekend is, zullen we dit delen.