Spelers van de week Wittenhorst - Orion

8 oktober 2024

Jesse en Vince zijn zondag de spelers van de week bij Wittenhorst 1 tegen Orion, die kennen we nog van vorig seizoen. In de laatste wedstrijd wisten beide ploegen qua veldspel niet uit te blinken, maar werd het zwakke begin van ons vaandelteam afgestraft: 1-3. Dat moet nu anders, hopelijk helpt het dat we nu thuis spelen. Moedig onze boys extra aan heren!

De 11 van Jesse

1. Op welke basisschool zit je?  De Weisterbeek

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Ik zit in groep 7 en mijn lievelingsvak is rekenen.

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen, freerunnen, tekenen en gamen.

4. Wat wil je later worden?  Ik zou graag bij de bank willen werken.

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO11-3, Bart Jacobs en Dennis van den Bekerom

6. Op welke plaats sta je in het team? Het liefste linksachter.

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Het samenspelen met andere kinderen in een team en het verdedigen.

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Ajax Amsterdam is de beste!

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Zlatan Ibrahimovic

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Jens Craenmehr

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 2-1 voor Wittenhorst

De 11 van Vince

1. Op welke basisschool zit je?  De Weisterbeek

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Groep 7, rekenen vind ik het leukste

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen, stunt-steppen en gamen

4. Wat wil je later worden?  Iets met bouwen of dingen maken

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO11-4, René Verheijen

6. Op welke plaats sta je in het team? Aanvaller en soms keeper

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Goals maken en lekker bewegen

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Mijn cluppie Feyenoord!!!

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Quilindschy Hartman

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Ik vind ze allemaal goed

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 3-1

Word ook speler van de week

Ken jij iemand die in JO10 of JO11 voetbalt en ook speler van de week zou moeten zijn? Stuur dan een mail naar henkhoeijmakers@rksv-wittenhorst.nl. Deze dag word je in de watten gelegd tot en met. Je krijgt een uniek kijkje achter de schermen, komt in het kleedlokaal tijdens de peptalk van de coach van onze vaandelteams, mag een balletje meedoen tijdens de warming-up en doet de aftrap. Je krijgt een mooie bal om handtekeningen op te verzamelen en een eigen Wittenhorst 'heldenkaart'. Een dag om nooit te vergeten.