Verslag selectieteams zaterdag 4 november 2017

4 november 2017

Belangrijke zeges voor de meeste selectieteams!

Het Wittenhorst JO19-1 van Marcel Rooijmans en William Lensen wist concurrent Merefeldia met een 4-1 nederlaag huiswaarts te sturen. Na een kwartier opende Giel Beurskens de score. Na de gelijkmaker wist spits Jeffrey Cuppen vlak voor rust uit een corner de 2-1 te noteren. Na rust liepen de mannen middels goals van Charlie Schatorie en Jeffrey Cuppen uit naar een comfortabele 4-1 overwinning. Door deze zege klimmen de mannen naar de vierde plek in de Hoofdklasse.

De mannen van Wittenhorst JO17-1 hebben een knappe en belangrijke 1-3 zege geboekt op bezoek bij Brabantia JO17-1. De ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen kwam vlak na rust op voorsprong door een doelpunt van Niek van der Sterren. Vervolgens liepen de Horstenaren uit naar 0-3 middels treffers van Robbin Clabbers en Nick Driessen. Vlak voor tijd wisten de Brabanders de score nog iets draaglijker te maken. Met de tweede overwinning van het seizoen en één wedstrijd tegoed, ligt een top vijf positie binnen handbereik. Ga zo door mannen!

Het Wittenhorst JO15-1 van Richard Kleuskens won op eigen veld de topper tegen Volharding JO15-1 met 1-0. De enige treffer van de wedstrijd werd voor rust gemaakt door Mats van Biljouw op aangeven van Sonny v.d. Heijden. De oranjehemden vergaten vervolgens de voorsprong uit te bouwen en zichzelf in veilige haven te brengen. De tegenstander kon geen vuist maken; de verdediging van de Horstenaren hield knap stand. Door deze zege zijn de mannen nu gedeeld tweede. Knappe prestatie!

De mannen van Wittenhorst JO14-1 hebben de kans laten liggen om de top drie van de Hoofdklasse te bestormen. De mannen van Peter Rijs kwamen op eigen veld in de derby tegen Venray niet verder dan een 2-2 gelijkspel. Na een snelle achterstand wisten de Horstenaren de wedstrijd om te draaien en werd er via Tom Driessen (penalty) en Omar Katolo de leiding genomen. Nog vóór rust werd er onnodig de 2-2 weggegeven; in de tweede helft werden grote kansen voor Omar en Jesse niet verzilverd met drie punten.

Het Wittenhorst JO13-1 van trainers Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres dendert door in de 3e divisie: op bezoek bij het stugge Unitas ’59 werd er knap met 2-3 gewonnen. De mannen kwamen op voorsprong, zagen de Brabanders langszij en zelfs op voorsprong komen, maar wisten deze achterstand knap om te buigen in een zege. De treffers kwamen op naam van Jovanny Awad, Kayael van Rengs en Victor Peeters. Concurrent VVV-Venlo wordt hiermee op drie punten achterstand gehouden. Ga zo door toppers!

Wittenhorst JO12-1 kon één helft goed weerstand bieden tegen Gemert JO12-1. Middels een treffer van Siemen kwam de ploeg van Jan Beijers zelfs op voorsprong. Na een 2-1 achterstand wist Siemen weer gelijk te maken. Toen eenmaal de 3-2 en 4-2 vielen was te zien dat de dames en heren hier toch wel moeite mee hadden. Uiteindelijk werd er met 8-2 verloren. Positieve noot is natuurlijk dat er tegen deze goede ploeg twee keer werd gescoord en dat er één helft goed weerstand werd geboden. Zeker iets om op voort te kunnen bouwen. Die zege komt wel!