Voorbeschouwing Dongen-Wittenhorst

28 augustus 2024

De teleurstelling bij iedereen was na afloop van de wedstrijd tegen Venray enorm. Het leek dat onze spelers een soort van verlamming over zich heen hadden. Het vloeiende spel wat nog in de oefencampagne werd tentoongespreid was er niet. Het moet toch gezegd dat de spelers vochten tot de laatste minuut. Daardoor vielen er nog 2 doelpunten. Toch een pluspunt dus.

Enfin, nu de wedstrijd uit tegen het stugge Dongen. Ook deze ploeg kreeg ook onverwachts een tik van opponent Nuenen (2-0). Er is dus al een trend gezet. Het elftal van Dongen kreeg in het laatste seizoen de punten tegen Wittenhorst niet zomaar cadeau. In Horst werd het 1-1 en in Dongen een kleine 2-1 nederlaag. Doelpunt van Jeroen Verkennis. De marges zijn dus niet groot en daarom kan er nu ook best een succes worden geboekt. Onze spelers zullen nu bij de les zijn. Daarom supporters, op naar Dongen. Sportpark de Beuzen, Min. Goselinglaan 1A.

De wedstrijd begint zondag om 14.00 uur. De bus vertrekt om 11.15 uur bij Graaf ter Horst. Mensen die mee willen, kunnen zich melden bij Jan Willem Jenniskens (0627109929)