Voorbeschouwing ZSV-Wittenhorst

14 december 2017

Beste sportvrienden,

Afgelopen 2 weken lieten de weersomstandigheden het niet toe om te spelen.
Of dit komende zondag anders zal zijn is de vraag.
Mocht het doorgaan gaat de reis naar Zeilberg. De gezelligste tegenstander uit de competitie. Gezien het verleden zijn dit wedstrijden waarin het vaak gelijk op gaat.
Vorig seizoen vielen beide wedstrijden onze kant op. Hopelijk kunnen we dit zondag ook bewerkstelligen.

We zullen 100% strijd moeten leveren om de 3 punten mee in de tas te nemen, en dus om de bovenste plaatsen mee te blijven doen.

Ondanks het weer hopen we toch dat de trouwe aanhang de weg naar sportpark “de Kranenmortel" zal vinden.

Sjors Witt

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 12.15 uur.

Wedstrijd begint om 14.15 uur.