Vrijwilligers opgelet: kaartjes voor VVV-Venlo beschikbaar

1 september 2024

De kaartjes zijn inmiddels vergeven. De mensen die zich hebben aangemeld, krijgen een bericht.

Wittenhorst heeft een partnerschap met VVV-Venlo. Onderdeel van dit partnerschap is dat we dit seizoen elke thuiswedstrijd van VVV-Venlo twee gratis kaartjes krijgen. We willen vrijwilligers de kansen geven om gebruik te maken van deze gratis kaartjes. Lees hieronder hoe het werkt en vul het formulier in als je aanspraak wilt maken op de kaartjes.

De spelregels

Om het vergeven van de kaartjes zo eerlijk mogelijk te laten verlopen, gaan we uit van onderstaande spelregels.

• Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. VVV speelt nog 17 thuiswedstrijden. De eerste 17 die zich aanmelden, krijgen dus kaartjes.
  • Je kunt alleen kaartjes aanvragen als je vrijwilliger bent bij Wittenhorst.
  • Je vraagt als vrijwilliger direct twee kaartjes aan. Zo hoef je niet alleen te gaan en kun je gezellig iemand meenemen.
  • De volgorde van aanvragen bepaalt voor welke wedstrijd je kaartjes krijgt. De eerste aanvrager krijgt voor de eerstvolgende thuiswedstrijd kaartjes, de vijfde aanvrager voor de vijfde thuiswedstrijd en de twaalfde aanvrager voor de twaalfde thuiswedstrijd.
  • Je ontvangt een mail waarin we uitleggen of je tot de gelukkigen behoort die een kaartje ontvangen.

Mocht je aanspraak willen maken op de kaartjes, laat dan hieronder je gegevens achter.