Wittenhorst gaat voor de finale

24 april 2018

Het gaat dan toch gebeuren. Wittenhorst maakt zich op voor de finale van de districtsbeker. Deze finale staat gepland Hemelvaartsdag 10 mei in Deurne. Dit unicum is voorwaar een groot succes.

Komende donderdag gaan veel supporters richting Heerlen naar sportpark A gene Bek, de thuishaven van Bekkerveld. Vast staat in ieder geval dat twee autobussen klaar staan om deze supporterschare te gaan vervoeren. Seillant detail is dat drie dagen later deze wedstrijd opnieuw op de rol staat, maar dan in competitieverband. Voor sommigen misschien een idee om slaapzakken mee te nemen.

Het mocht dan afgelopen zondag op papier geen goede afloop zijn geweest, maar toch iedere wedstrijd is een andere. En wanneer de scherpte er was geweest was er mogelijk een geheel ander resultaat uit de bus gekomen. Onze spelers beseffen dat maar al te goed en gaan de strijd aan voor een absoluut hoogtepunt.

De interesse leeft in Horst, vandaar de grote publieke belangstelling vanuit Noord-Limburg. We gaan er meteen vanuit dat dit de spelers goed zal doen. Met een grote dosis vechtlust en enthousiasme zal een succes niet achterblijven.

We wensen de selectie met hun begeleiders veel succes en dan zal de terugweg een plezierige gaan worden.

Voor alle duidelijkheid:

spelersbus vertrekt om 17.00 uur; bus 2 om 18.00 uur. Vertrekplaats bij het gemeentehuis aan de Jac. Merlostraat.

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniƫls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen.