Wittenhorst JO17-5 team van de week!

23 april 2018

Soms is het beter om een stapje terug te doen, om er vervolgens twee vooruit zetten. Dit gezegde is van toepassing op de mannen van Wittenhorst JO17-5. Het team dat onder leiding staat van Jimi Jakobs, Jelle Buijssen en Jan-paul Westerbeek, eindigde in het najaar als achtste in de Vierde Klasse 301. Van de tien competitieduels werden en slechts twee gewonnen, waardoor het stapje terug naar de Vierde Klasse 302 een logisch vervolg was. Na vijf wedstrijden hebben de Horster jongens al zeven punten en werd er maar liefst zeventien keer gescoord. Met een voorlopige derde plaats en een ongeslagen reeks van drie wedstrijden, gaat het de equipe ditmaal een stuk beter af. Ga zo door!

Heb jij een suggestie waarom jouw of jullie team het team van de week moet worden? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar communicatie@rksv-wittenhorst.nl. Wij zien de reacties graag komen!