Wittenhorst JO9-blauw naar halve finale beker!

30 maart 2019

De jongens van Wittenhorst JO9-blauw hebben een knappe prestatie neergezet door zich vandaag te plaatsen voor de halve finale van de beker. In een thuiswedstrijd tegen vv GKC uit Grathem werd met 5-2 gewonnen, waardoor plaatsing voor de laatste vier een feit is.

Trainer Xander Hollard reageerde natuurlijk blij: "Vandaag heeft het hele team een spannende wedstrijd gespeeld, die we uiteindelijk met 5-2 wonnen. We kwamen met 2-0 voor, waarna de tegenstander het spannend maakte door de aansluitingstreffer te maken. Na rust ging het erg goed en stond er een mooie uitslag op het scorebord. Iedereen heeft zijn best gedaan en heeft het maximale uit zichzelf gehaald. Van de keepers tot aan de doelpuntenmakers: iedereen mag trots zijn. De trainers, met Marco Driessen voorop, waren ook erg trots op deze mooie prestatie. Op naar de halve finale!".

Wij feliciteren trainers Xander Hollard, Marco Driessen, Saad E. Ghazawi en alle spelers met dit fantastische resultaat en alvast veel succes in de halve finale!